-
AutorFree Andy, Zenith Media Slovensko, Seesame, Performics
-
KlientO2 Slovakia
-
Podkategórie
O2 sa ako zodpovedná značka nevyhýba ani polarizujúcim spoločenských témam. V dobe plnej konšpirácií, ktoré sa šíria aj mobilnou sieťou, tak nemohlo zostať ticho. Spustilo osvetovú kampaň, ktorá nesúdila, ale upozorňovala na riziká internetu. Celé to odpálilo prvé deepfake video na Slovensku. Nasledovalo spustenie stránky #DátujZodpovedne, ktorá obsahovala 2 poučné kvízi a iné zaujímavé informácie v podobe názorov odborníkov.
S podporou influencerov, z ktorých niektorí sami boli obeťami hoaxov, priniesla kampaň O2 najvyšší organický zásah v histórii značky ako aj najvyššie spontánne odčítanie posolstva. V danom období zvýšila všetky relevantné parametre značky a tisíce ľudí prešli testom, v ktorom sa učili ako rozoznať klamlivé informácie.