-
AutorPS:Digital pre Mark BBDO
-
KlientLinka Dôvery Nezábudka
-
Podkategórie
Po strate sponzorov a zamietnutých žiadostiach o podporu musela Linka Dôvery Nezábudka zaniknúť. Počas jej fungovania pomáhala 8 500 ľuďom ročne a počet samovrážd klesol o 10 %. S kreatívou od Mark BBDO a PR podporou Prime Time sme sa podieľali na snahe o jej obnovenie crowdfundingovým spôsobom a videami s celebritami. Napriek menšiemu počtu dobrovoľníkov, ktorí sa pohybovali v menej mestách, sa podarilo vyzbierať viac peňazí ako minulý rok, téma spôsobila veľký ohlas verejnosti a aj keď sme nevyzbierali celú žiadanú sumu, snaženie vyvrcholilo otvoreným listom riaditeľa Martina Knuta premiérovi Pellegrinimu, ktorý sa po osobnom stretnutí nakoniec rozhodol projekt dofinancovať z verejných zdrojov.