Úspešná digitálna spolupráca, ktorá pomohla osloviť mladú cieľovú skupinu a prispela k rastu Voyo

  • dms Bronzový PIE
  • dms Shortlist
  • Digital Pie 2025
  • Autor
    Refresher
  • Klient
    TV Markíza - Voyo
  • Podkategórie

V roku 2024 Refresher pripravil pre Televíziu Markíza inovatívnu kampaň, ktorá prepojila televízny obsah s digitálnym priestorom a mladým publikom. Najväčším projektom bola exkluzívna predpremiéra Ruža pre nevestu v kine, podporená influencermi a súťažou, do ktorej sa zapojilo vyše 50-tisíc ľudí. Kampaň dosiahla 3,3 milióna impresií a prispela k rastu Voyo, kde sa Ruža stala jedným z najsledovanejších programov. Spolupráca ukázala, že televízny obsah môže byť komunikovaný moderným a efektívnym spôsobom.