-
AutorElite | Monday Lovers
-
KlientDepaul Slovensko
-
Podkategórie
Chlad má na ľudské telo viaceré blahodárne účinky, no nie, ak ste mu nedobrovoľne vystavení tak dlho ako ľudia bez domova. Tí musia vydržať v mrazoch celé noci a nie len zopár minút. Sú tak nedobrovoľnými otužilcami, ktorí sa nemajú kde zohriať.
A tak sme pre Depaul Slovensko vytvorili fundraisingovú online kampaň, postavenú na aktuálnom trende otužovania, ktoré ovládlo nielen naše končiny, ale aj sociálne siete a influencerov.
V mrazivom online spote vystupuje otužilec, tréner a mentálny kouč Ján Bakala, na ktorom sú formou dramatizácie zobrazené jednotlivé fázy a dopady podchladenia na ľudské telo. Podobné, ktoré prežívajú aj ľudia na ulici a obete zimy.
Našu myšlienku šírili na sociálnych sieťach otužilci z radov známych osobností, ale aj bežných nadšencov a fanúšikovských skupín.
Kampaň sme podporili aj Facebook eventom – organizáciou charitatívneho otužovania v Bratislave, ktorého sa zúčastnilo 200 ľudí vrátane zoskupenia ľadových medveďov.