-
AutorTHIS IS LOCCO
-
KlientKaufland Slovensko
-
Podkategórie
Shortlist
- Idea
- Out of the box / Others
Dlhodobou ambíciou Kauflandu je aj podporovať zdravie svojich zákazníkov. Tradične ju napĺňa rôznymi projektmi s dôrazom na zdravú výživu, no tentoraz sa rozhodol ísť ešte ďalej a vytvoriť kampaň, ktorá pomôže zlepšiť aj čoraz častejšie skloňované duševné zdravie.
Ako však môže Kaufland pomôcť duševnému zdraviu? Prekvapivé riešenie sme našli v niečom, čo je v Kauflande permanentne prítomné – v hudbe, ktorá nám hrá počas nakupovania. Patrí totiž k nevyžiadenému hudobnému smogu, ktorý tvorí až XY % hudby, ktorú denne počúvame. Na zlepšenie duševného zdravia preto postačilo málo – hudbu vypnúť.
Vypnutie hudby na hodinu denne nám dalo skvelú tému, ktorú sme naplno rozvinuli v online kampani. A reakcie ľudí boli neskutočne pozitívne.
Z „hodiny ticha“ sa stala preto pravidelná aktivita, ktorá dáva zákazníkom jasnú message – Kauflandu záleží na zdraví zákazníkov nielen po fyzickej, ale aj duševnej stránke.
