TABI deti naučí rozumieť peniazom

  • e Shortlist
  • Digital Pie 2025
  • Autor
    MADE BY VACULIK / SorryWeCan / Zenith
  • Klient
    Tatra banka, a.s.
  • Podkategórie
    Shortlist
    • Execution
    • Kampaň

Keďže finančná gramotnosť slovenských detí je dlhodobo pod priemerom EÚ, Tatra banka pre generáciu Alfa vytvorila prvú detskú mobilnú bankovú aplikáciu s edukatívnym rozmerom. Alfa deti vyrastajú v digitálnom svete, majú bohaté technologické znalosti, vysoké očakávania a vyžadujú si vzdelávanie na mieru. Preto sme „inováciu novej generácie” nadizajnovali podľa ich potrieb. S odborníkmi, dizajnérmi a v neposlednom rade deťmi vznikol personalizovateľný finančný sprievodca – digitvor TABI z AILANDU. Ako digitálny BFF (bank friend forever) sa už v teasingu predstavil inovatívne a cez AR kód bez použitia aplikácie premenil televíziu na digitálny formát. „Buzz” sme podporili aj zapojením najpopulárnejších herných streamerov a prezlečením pobočky Tatra banky na TABI banku v BA nákupnom centre, ktoré má najväčší foot traffic. Edukativny rozmer TABI appky sme sprístupnili všetkým deťom bez nutnosti mať otvorený účet v Tatra banke, no s ním si deti môžu otestovať finančné vedomosti aj v praxi.