-
AutorMUW Saatchi & Saatchi/ Wavemaker Slovakia
-
KlientSlovak Telekom
-
Podkategórie
Shortlist
- Idea
- Influenceri
- Execution
- Sound
Zlatý PIE
- Idea
- Branded content
- Kampaň
- Execution
- Video
- Influenceri
- Kampaň
Strieborný PIE
- Execution
- Art Direction / Design
- Social media
Ako úspešne vylaunchovať nový mobilný program SWIPE od Telekomu pre Gen Z? Na to, aby sme zaujali generáciu, ktorá má svojský humor, content aj štýl, sme využili výnimočnosť nového produktu. Mladí si v ňom môžu nastaviť rýchlosť, objem dát či minút a SMS správ podľa seba. Produkt, ktorý je teda celý podľa mladých, sme uviedli aj hudobným klipom vytvoreným podľa nich. Ambasádorom sa stal raper Gleb. Spolu s ním sme vyzvali mladých, aby nám posielali svoje nápady na reklamu a z viac ako 3000 unikátnych ideí sme vytvorili hudobný klip, ktorý sa zároveň stal funkčnou reklamou. To nám prinieslo skvelú znalosť SWIPE po kampani medzi mladými na úrovni 34 %. V online sme zasiahli 90 % cieľovej skupiny. Náš dvojminútový videoklip získal viac ako 2-milióny videní s fantastickou 80 % dopozerateľnosťou.
