-
AutorMikuláš Prokop, Freelance SEO Consultant
-
KlientPetit Press, a.s.
-
Podkategórie
Zlatý PIE
- Performance
- SEO
Voľby sú pre SME najdôležitejšou udalosťou roka, počas ktorej môže web zasiahnuť nových používateľov, zvýšiť tržby z reklamy a počet predplatiteľov.
Vďaka precíznej príprave a auto-generovanému obsahu sa nám v Googli podarilo eliminovať konkurenciu (CTR pri TOP keywords bolo na úrovni 60 – 70 %) a vďaka SEO dosiahnuť rekordné čísla v návštevnosti webu.
Organická návštevnosť na volebných stránkach tvorila až 73 % všetkých návštev počas najsilnejšieho víkendu v histórii SME.
Volebné stránky zaznamenali dokopy 34 miliónov org. zobrazení, čo je o 183 % viac ako pri posledných komunálnych voľbách (ak k voľbám 2018 pripočítame aj VÚC 2017, tak je to nárast o 173 %).
Vyššia návštevnosť = vyššie zisky z reklamy.
Tržby vydavateľstva boli o 35 % vyššie počas volebného mesiaca ako počas zvyšku roka. Počas tohto mesiaca tiež pribudlo 311 nových predplatiteľov (počas volieb 2018 ubudlo 362).
Auto-generovaný obsah tvoril 14 % všetkých org. návštev a mal lepší engagement ako autorský obsah.





-768x611.png)