-
AutorSocialists
-
Klientrajo
-
Podkategórie
Shortlist
- Idea
- Small budget
Bronzový PIE
- Idea
- Small budget
Úloha
Navrhnúť online kampaň s cieľom predstaviť nový dizajn rajo Ice Coffee tak, aby sme zaujali primárne mladé dievčatá a ženy vo veku 18 – 25 rokov natoľko, aby si nás zapamätali a v konečnom dôsledku kúpili.
Riešenie
Mnohé mladé dievčatá sa veľmi dobre orientujú vo svete módy, zdravého životného štýlu, či starostlivosti o pleť.
Ľadové kávy si môžete kúpiť v rôznych baleniach. Atraktívnych (Hell v plechovke alebo Starbucks v štýlových kelímkoch) alebo menej atraktívnych, ako tetrapakové so slamkou pripomínajúce skôr džús.
Výzvou bolo spraviť z nepopulárneho balenia populárne, a zároveň predstaviť nové dizajny rajo Ice Coffee.
Kreatívu sme postavili na spojení značky rajo a tvárovej jógy – RAJÓGY. Za pomoci odborníčky na tvárovú jógu a influencerky v jednom – Barbory Bakošovej sme vytvorili 5 unikátnych cvikov. Tie využívajú slamku, ako hlavný beauty nástroj. Čo znamená, že z nepríťažlivej slamky sme spravili nový beauty nástroj.

