Rajóga

  • i Bronzový PIE
  • i Shortlist
  • Digital Pie 2025
  • Autor
    Socialists
  • Klient
    rajo
  • Podkategórie
    Shortlist
    • Idea
    • Small budget
    Bronzový PIE
    • Idea
    • Small budget

Úloha

Navrhnúť online kampaň s cieľom predstaviť nový dizajn rajo Ice Coffee tak, aby sme zaujali primárne mladé dievčatá a ženy vo veku 18 – 25 rokov natoľko, aby si nás zapamätali a v konečnom dôsledku kúpili.

Riešenie

Mnohé mladé dievčatá sa veľmi dobre orientujú vo svete módy, zdravého životného štýlu, či starostlivosti o pleť.

Ľadové kávy si môžete kúpiť v rôznych baleniach. Atraktívnych (Hell v plechovke alebo Starbucks v štýlových kelímkoch) alebo menej atraktívnych, ako tetrapakové so slamkou pripomínajúce skôr džús.

Výzvou bolo spraviť z nepopulárneho balenia populárne, a zároveň predstaviť nové dizajny rajo Ice Coffee.

Kreatívu sme postavili na spojení značky rajo a tvárovej jógy – RAJÓGY. Za pomoci odborníčky na tvárovú jógu a influencerky v jednom – Barbory Bakošovej sme vytvorili 5 unikátnych cvikov. Tie využívajú slamku, ako hlavný beauty nástroj. Čo znamená, že z nepríťažlivej slamky sme spravili nový beauty nástroj.