-
AutorTRIAD
-
KlientOOCR Región Banská Štiavnica
-
Podkategórie
Kampaň sme postavili na insighte, že v čase kampane boli zavreté hranice a dlhodobé problémy s cestovaním. Rovnako ako my nemôžeme na dovolenku do zahraničia, nikto zo zahraničia sa nedostane k nám. Vytvorili sme online spot a komunikáciu na sociálnych sieťach v ktorej ľudia z exotických destinácií z celého sveta hovoria o tom, že by veľmi chceli ísť do Štiavnice, tento rok to však nepôjde. Popri tom Slovákom hovoria, aké super príležitosti tento náš región ponúka. O čom oni snívajú, vy môžete zažiť.
Návštevnosť rekreačných zariadení na Slovensku v mesiacoch jún až august klesla medziročne až o celú tretinu a návštevnosť domácich klesla na 88% minulého roka.
Neplatilo to pre región Banská Štiavnica, ktorá v sledovanom období dokonca dokázala rásť v návštevnosti domácimi o 14% s úmerným rastom počtu prenocovaní.
Tomuto faktu významne pomohla naša kampaň ktorá z malého budgetu necelých 12 000 dokázala vytĺcť ďalších 33 000 eur v hodnote získaných médií a zasiahnuť cez 2 milióny Slovákov.