-
Autorui42
-
KlientBe Lenka
-
Podkategórie
Shortlist
- Performance
- Kampaň
Bronzový PIE
- Performance
- E-commerce / Shopping
Svetového-slovenského výrobcu barefoot obuvi Be Lenka, nie je potrebné hlbšie predstavovať. Už dlhodobo dosahuje vynikajúce výsledky v online predaji. Naša Black Friday kampaň z roku 2023 získala ocenenie za svoju kreativitu a efektivitu, čím sme nastavili vysokú latku. V roku 2024 sme sa však rozhodli túto hranicu posunúť ešte ďalej a nastaviť ešte ambicióznejšie targety.
Naším cieľom bolo viac než len zopakovať minuloročný úspech – chceli sme redefinovať samotný koncept Black Friday. Preto sme premenili tradičný nákupný deň na celý „Čierny mesiac“ plný lákavých ponúk a gradujúcej intenzity. Kampaň sme strategicky odštartovali už 31. októbra a vďaka využitiu FOMO efektu, odpočítavaniu a predĺženiu kampane až do Cyber Monday sme nielen udržali záujem zákazníkov, ale dosiahli aj nové rekordy.



-768x768.jpg)

