-
Autoroh my DOT
-
KlientPlatforma rodín / UNICEF
-
Podkategórie
Shortlist
- Idea
- Nonprofit
- Video
- Execution
- Video
Strieborný PIE
- Execution
- Nonprofit
Bronzový PIE
- Idea
- Nonprofit
- Kampaň
Cieľom kampane bolo naučiť širokú verejnosť všímať si, komunikovať a nebáť sa nadviazať kontakt s deťmi so zdravotným znevýhodnením. Pretože naša nevšímavosť, či dokonca odvracanie pohľadov v nich buduje pocit akoby o nich nikto nemal záujem. A tak sa cítia nedôležití, ba až neviditeľní. Vymysleli sme preto jednoduchý a hlavne dostupný symbol, ktorým im vieme dať najavo, že ich vidíme. Pre niekoho obyčajná zicherka, no pre ne neviditeľný odznak. Jeho výhodou je, že ho má každý doma. Stačí ho začať nosiť. Súčasťou kampane je aj krátky manuál, ktorým verejnosť učíme, ako k nim pristupovať a nebáť sa ich osloviť.
