-
AutorElite Solutions + Seesame a ZenithMedia
-
KlientO2 Slovakia
-
Podkategórie
O2 si ako mobilný operátor uvedomuje svoju časť zodpovednosti nad novodobým cestným pirátstvom – používaním telefónu počas šoférovania. Preto sa rozhodlo spustiť osvetovú komunikáciu, s cieľom vytvoriť diskusiu o tejto téme a zamedziť ďalšiemu používaniu telefónov za volantom.
Pripravili sme tak kampaň, ktorá začala teasingovou časťou na Instagrame so Sajfom v hlavnej úlohe. Pridalo sa k nemu viacero influencerov a vytvorili organickú diskusiu v prostredí sociálnych i štandardných médií. Ľudia začali v online diskusiách preberať nebezpečnosť tohto neduhu.
Symbolom kampane sa stala pirátska páska s logami sociálnych sietí – najväčších lákadiel na používanie telefónu v dnešnej dobe.
Po odhalení kampane sme priniesli aj vynovenú aplikáciu Extra výhody, ktorá vďaka špeciálnej verzii navigácie Sygic dokázala sledovať správanie šoférov a odmeňovať zákazníkov O2 za zodpovednejšie šoférovanie – teda nepoužívanie telefónu za volantom a dodržiavanie rýchlostných limitov.