-
AutorMindshare Slovakia
-
KlientIDC Holding
-
Podkategórie
Téma “attention”, čiže pozornosti ako metriky digitálnej reklamy, bola marketingovým buzz wordom minulého roka. Chceli sme si overiť, ako to s tou pozornosťou naozaj je.
• Ako merať pozornosť na slovenskom trhu?
• Dokážeme na ňu optimalizovať nasadenie kampane?
• Dokáže “attention” ovplyvniť aj iné KPIs?
• Je to škálovateľné mediálne riešenie?
• A oplatí sa to vôbec?
Všetky tieto otázky sme zodpovedali v rámci testovania a implementácie nášho nového produktu pre meranie a optimalizáciu kampaní na “attention”.
O efektivite tohto riešenia sa mohli presvedčiť aj viacerí naši klienti – najnovšie klient IDC Holding so súťažnou kampaňou značky Lina. Vďaka optimalizácii na pozornosť sme klientovi priniesli:
1. viditeľnosť reklamy o 32% vyššia než benchmark
2. CTR o 15% vyššie než benchmark
3. Užívatelia strávili v priemere o 47% viac času s reklamou
4. Priemerné “attention score” bolo o 89% viac než pri neoptimalizovanej kampani
5. Splnenie obchodného plánu na 143.2%