-
AutorWiktor Leo Burnett
-
KlientKofola ČeskoSlovensko
-
Podkategórie
Strieborný PIE
- Idea
- Campaign
- PR
Čo spravíte, keď tak ikonická značka ako Kofola začne strácať relevanciu medzi mladými? Zostali sme verní láske, ktorá je neodmysliteľnou súčasťou DNA Kofoly a našli jej súčasnú interpretáciu. Značku sme posunuli od romantickej prezentácie lásky a nostalgie do reálneho kontextu.
Láska to totiž nemá v dnešnej dobe ľahké. Prieskum nám potvrdil, že páry majú na lásku len 2,5 hodiny denne. Preto sme sa rozhodli jej pomôcť. Zaviedli sme Láskyplný piatoček – aktivitu s jasným cieľom – motivovať ľudí, aby venovali láske potrebný čas.
Výsledkom bol okamžitý nárast spontánnej znalosti (top of mind) značky u cieľovej skupiny 18 – 29 rokov a dotiahnutie sa na hlavného konkurenta, ktorý bol pred kampaňou takmer na trojnásobnej hodnote ako Kofola. To, že kampaň bola viditeľná a relevantná pre mladých potvrdzuje aj dosiahnutá spontánna znalosť kampane, nárast imidžových parametrov značky aj priemerného Engagement rate na Instragrame. A v neposlednom rade splnenie predajných cieľov.