-
AutorSocialists
-
KlientKošice Región Turizmus
-
Podkategórie
68 % Slovákov plánovalo dovolenku v lete 2021 na Slovensku. Online kampaň mala prilákať do regiónu Košice cieľovku challengerov.
Ako však súperiť s vyspelými slovenskými destináciami, zatiaľ čo Košický kraj s nízkymi štátnymi dotáciami (len 6 % z balíka pre všetky kraje) a s menej rozvinutou infraštruktúrou nemá žiadne „naj“ turistické lákadlá, a tak nepatrí ani medzi najvyhľadávanejšie destinácie?
To je vlastne najlepšie, čo cieľovke môžeme ponúknuť. Nevýhodu sme povýšili na zámer. Odľahčeným spôsobom sme urobili z regiónu Košice kraj hrdý na všetko, čo v ňom nenájdete.
Odvážna komunikácia vyvolala reakciu konkurencie a spontánne PR. O lokálne cielenej kampani hovorilo celé Slovensko, vďaka čomu sme aj s media budgetom 16 500 € konkurovali v zásahu najväčším hráčom v SK turizme. Primárny cieľ zvýšiť kampaňou záujem o Košice región u cieľovky o dodatočných 25 % sme prekonali hneď trojnásobne. K návšteve kraja motivovali až 79 % ľudí, ktorých kampaň zasiahla.