Influendcérky

  • i e Zlatý PIE
  • i Shortlist
  • Digital Pie 2025
  • Autor
    MADE BY VACULIK
  • Klient
    Orange
  • Podkategórie
    Shortlist
    • Idea
    • Influenceri
    Zlatý PIE
    • Idea
    • Influenceri
    • Execution
    • Influenceri
    • Kampaň

Až 37 % slovenských detí má skúsenosť s kyberšikanou, no systémová ochrana zlyháva. Pomôcť stále môže súkromný sektor a značky: Orange sa digitálnej bezpečnosti detí venuje už od r. 2006. My sme ale potrebovali, aby sa o projekte Beznastrah.online dozvedela aj širšia verejnosť. Publiku sme preto priblížili drsnú skúsenosť rodičov, ktorí si kyberšikanu ich detí naozaj zažili: prečítali nám tie najmrazivejšie slová adresované ich dcéram. A hoci sme v závere odhalili, že ide o mamy známych slovenských influenceriek, ony ich stále vidia ako svoje malé dcérky, ktoré chcú chrániť.

Video získalo na Instagrame vyše 1,8 mil. pozretí za 48 hodín, 23 influencerov zdieľalo kampaň bez platenej podpory a video sa stalo najsledovanejším príspevkom na profile influenceriek vystupujúcich v kampani aj samotného Orangeu. Návštevnosť webu po spustení kampane narástla až o 420 % a v Kantar Brand tracker štúdii sa atribút CSR imidžu „Pomáha udržiavať digitálny život bezpečný“ zvýšil o 4 % v období Q3.