Extrémny launch so Separom

  • i e Strieborný PIE
  • i Shortlist
  • Digital Pie 2025
  • Autor
    THIS IS LOCCO
  • Klient
    Kaufland Slovensko
  • Podkategórie
    Shortlist
    • Idea
    • Influenceri
    Strieborný PIE
    • Idea
    • Influenceri
    • Execution
    • Influenceri

Ako sme urobili z reklamy Kauflandu najúspešnejšie reelsko na Instagrame jedného z najväčších influencerov na Slovensku? Launchovali sme prvý influencerský produkt slovenského Kauflandu – Separov iontový nápoj Extrem Boost. Z doby, kedy si Separ kupoval auto, sme vedeli, že práve tieto jeho veľké nákupy spôsobujú na internete hype a hovoria o nich aj médiá. A presne to sme potrebovali aj teraz. Preto sme vytvorili novú kauzu – Separ si ide opäť kúpiť nové auto.
Začali sme teasingovým videom na TikToku, kde si Separ pozeral nové auto v luxusnom showroome. Pokračovali sme reakčným videom známeho car bloggera. Následne začal Separ púšťať ďalšie info na jeho stories ako novú ŠPZ, video z výroby custom výbavy a ďalšie videá, kde spomínal kúpu nového auta. Ľudia tipovali, čo to asi tak bude tentokrát. Ďalšie Lambo? Ferrari? Bentley? Ich otázky zodpovedal až online spot, ktorým sme spustili explóziu reakcií. Separ si kúpi kamión Kauflandu, ktorého náves je doslovnou zväčšeninou nového produktu, ktorý taktiež teasoval už nejaký čas.
Výsledky?
7,5 milióna impresií
85+ tisíc interakcií
Priemerné percento zhliadnutia videa na YouTube bolo 2x vyššie ako benchmark