-
AutorZenith & roiblu
-
KlientDesiatky kampaní našich klientov
-
Podkategórie
Lokalizovať tému Attention, ktorá rezonovala primárne v zahraničných marketingových kuloároch, do Slovenského kontextu a reality. A následne implementovať poznatky a zistenia, aby sa zlepšila kvalita digitálnych kampaní našich klientov a posilnili sme tak schopnosť plánovaných médií dosahovať brandové či akvizičné parametre ešte efektívnejšie, ako doteraz.
V Zenithe už vyše 2 roky spolupracujeme s technologickým partnerom Lumen, ktorý poskytuje najväčšiu granularitu dát a jednotlivých parametrov. Pozornosť pre každý zapojený formát/online kanál vyhodnocujeme na základe kombinácie nameraných dát o viewability, kontexte reklamy, interakcie užívateľa a dátami z panela, ktorý absolvoval eye-trackingové štúdie. Vo výsledku tak dokážeme odmerať, akú pozornosť prinášajú naše kampane v rámci priameho nákupu, programatického nákupu, no takisto v rámci tzv. walled gardens, teda v kanáloch ako sú Facebook, Instagram, YouTube a iné.
