-
AutorWiktor Leo Burnett
-
KlientKofola Československo
-
Podkategórie
Shortlist
- Idea
- Kampaň
Ako znovu spojiť ikonickú značku Kofola s mladou generáciou? Kľúčom sa stal silný insight – 2,5 hodiny denne na mobile, čo znamená 2 600 dotykov. Toľkokrát za deň sa v priemere dotkneme mobilu namiesto toho, aby sme sa dotýkali svojho partnera či partnerky. Úloha kampane bola preto jasná – inšpirovať mladých ľudí, aby sa navzájom dotýkali viac.
V online aj v TV sme to robili prostredníctvom Kofoláskovych máp dotykov, ktoré partnerov navigovali na erotogénne zóny. Na webe si mohol každý vytvoriť vlastnú mapu obľúbených dotykových miest a poslať ju svojmu partnerovi/-tke. V gastre a na festivaloch zase k dotykom inšpirovali Kofoláskove dotykové tetovačky. V podnikoch sme dvojice pozývali na čapovanú v rámci našej aktivácie Kofola za pusu. A nechýbal ani dotykový content a reels či tematické spolupráce s influencermi, Sexuálnou výchovou alebo napríklad Terapiou zdieľaním.
