-
AutorTHIS IS LOCCO, Zenith Media, Performics
-
KlientTatra banka
-
Podkategórie
Strieborný PIE
- Idea
- TECH (AR / VR / NFT / Metaverse / AI...)
- Execution
- campaign
- TECH (napr. gadgets, tangyble)
Bronzový PIE
- Idea
- Experience
Mladí riešia svoju identitu viac, než čokoľvek iné. Slovenská spoločnosť však pre ich “hľadanie sa” nemá pochopenie. V Európe patríme k najkonzervatívnejším. Preto sme im dali priestor, kde môžu byť sami sebou. Tým priestorom sa stal metaverse. Ako prvá banka v Európe sme postavili svoju pobočku v metaverze, pozvali do nej mladých a vyzvali ich, aby slobodne customizovali seba aj svet okolo seba. Aby sme ich motivovali zažiť tento svet neobmedzených možností naplno, naša pobočka sa zmenila na ultimátne pódium. Prvý slovenský koncert v metaverze s Glebom a našou brand ambasádorkou Bejby Blue
si prišlo pozrieť do Decentralandu vyše 1600 ľudí a celkovo ho videlo live viac ako 73 000 divákov. Do našej pobočky sme zavolali top influencerov a ukázali mladým, čo všetko dokážu v metaverze. Zároveň sa s našou Bejby Blue mohli mladí prvýkrát stretnúť a porozprávať tvárou v tvár. A že to celé malo zmysel, dokazujú čísla. Market share Tatra banky vzrástol z 24 na 30 %.
