Ako CB elektro medziročne rástlo, keď e-commerce trh padal

  • p Zlatý PIE
  • p Bronzový PIE
  • Digital Pie 2025
  • Autor
    RIESENIA
  • Klient
    Cb elektro, s.r.o.
  • Podkategórie
    Zlatý PIE
    • Performance
    • E-commerce / Shopping
    Bronzový PIE
    • Performance
    • campaign

CB elektro je rodinná predajňa s elektroinštalačným materiálom s veľkými ambíciami. Našim cieľom na rok 2022 bolo dosiahnuť 20% medziročný rast obratu. Podarilo sa 33.2%! Ako sme na to išli?

Prvým krokom bolo zavedenie novej vizuálnej identity, čo nám pomáha postupne budovať poznateľnosť a rozoznateľnosť značky a komunikácii dodáva moderný feeling.

Následne sme začali samostatne pracovať s existujúcimi zákazníkmi aj nanovo prebudovať štruktúru kampaní určených na akvizíciu nových zákazníkov. S klientom sme začali plánovať a pripravovať týždenné kampane, aby sme vždy komunikovali niečo fresh, čo nám bude prinášať prísun nových zákazníkov.

Rozšírili sme aj prácu s existujúcimi zákazníkmi a rozbehli automatizovanú komunikáciu, kedy každému zákazníkovi chodí v inom čase newsletter s personalizovanou ponukou, na základe dát o správaní daného zákazníka.

A popritom sme kontinuálne pracovali na SEO, brandových kampaniach a komunikácii na sociálnych sieťach.