-
AutorRIESENIA
-
KlientCb elektro, s.r.o.
-
Podkategórie
Zlatý PIE
- Performance
- E-commerce / Shopping
Bronzový PIE
- Performance
- campaign
CB elektro je rodinná predajňa s elektroinštalačným materiálom s veľkými ambíciami. Našim cieľom na rok 2022 bolo dosiahnuť 20% medziročný rast obratu. Podarilo sa 33.2%! Ako sme na to išli?
Prvým krokom bolo zavedenie novej vizuálnej identity, čo nám pomáha postupne budovať poznateľnosť a rozoznateľnosť značky a komunikácii dodáva moderný feeling.
Následne sme začali samostatne pracovať s existujúcimi zákazníkmi aj nanovo prebudovať štruktúru kampaní určených na akvizíciu nových zákazníkov. S klientom sme začali plánovať a pripravovať týždenné kampane, aby sme vždy komunikovali niečo fresh, čo nám bude prinášať prísun nových zákazníkov.
Rozšírili sme aj prácu s existujúcimi zákazníkmi a rozbehli automatizovanú komunikáciu, kedy každému zákazníkovi chodí v inom čase newsletter s personalizovanou ponukou, na základe dát o správaní daného zákazníka.
A popritom sme kontinuálne pracovali na SEO, brandových kampaniach a komunikácii na sociálnych sieťach.
-768x768.png)