-
AutorZaraguza
-
KlientBaliarne obchodu, a.s. Poprad
-
Podkategórie
Popradská káva je tradičná slovenská značka. Dlhoročnou výzvou komunikácie je priblížiť značku mladým ľuďom tak, aby s nimi rezonovala.
Rozhodli sme sa propagovať slovenskosť značky lifestylovým štýlom. Rastúci trend turistiky v digitále sme preniesli na sociálne siete značky konceptom Všetky cesty vedú z Popradu. Pre turistov sme vytvorili Turistický set pravého kávičkára a dali im tipy na túry. Komunikáciu na TikToku značky sme odpálili vlastným influencerom Jančim. Využili sme populárny formát hovoriacej hlavy so subtle product placementom, vďaka čomu sa stala Popradská prirodzenou súčasťou každej túry. Ľudia na TikToku strávili pri videách Popradskej kávy 144 hodín a videá si pozreli viac ako 590 000x bez toho, aby značka investovala do reklamy.