Reč peňazí

  • i Bronzový PIE
  • i Shortlist
  • Digital Pie 2024
  • Autor
    PS:Digital
  • Klient
    Národná banka Slovenska a Nadácia NN ľuďom
  • Podkategórie
    Shortlist
    • Idea
    • Influencer
    Bronzový PIE
    • Idea
    • Nonprofit

Kampaň sme vytvorili pre Národnú banku Slovenska a Nadáciu NN ľuďom, ktorí chceli spustiť dlhodobý edukačný projekt na vzdelávanie Slovákov ohľadom financií. Koncept Reč peňazí pozostával zo série vzdelávacích videí. Podobne ako v populárnych jazykových kurzoch učia lektori cudzí jazyk, v našich videách učil Reč peňazí šetrný škótsky lektor Ross. Vo videách na microsite vysvetľoval Slovákom finančné výrazy a upozorňoval ich na rôzne zákerné obchodnícke taktiky a stratégie. Účastníci kurzu si mohli svoje nové vedomosti overiť po každom videu v sérii praktických cvičení a interaktívnych hier. Digitálnu kampaň tvorili bumpre, videá, bannery, posty a storky na sociálnych sieťach a všetkých sme smerovali na našu microsite (e-learningovú platformu).