-
AutorPS:Digital
-
KlientNárodná banka Slovenska a Nadácia NN ľuďom
-
Podkategórie
Shortlist
- Idea
- Influencer
Bronzový PIE
- Idea
- Nonprofit
Kampaň sme vytvorili pre Národnú banku Slovenska a Nadáciu NN ľuďom, ktorí chceli spustiť dlhodobý edukačný projekt na vzdelávanie Slovákov ohľadom financií. Koncept Reč peňazí pozostával zo série vzdelávacích videí. Podobne ako v populárnych jazykových kurzoch učia lektori cudzí jazyk, v našich videách učil Reč peňazí šetrný škótsky lektor Ross. Vo videách na microsite vysvetľoval Slovákom finančné výrazy a upozorňoval ich na rôzne zákerné obchodnícke taktiky a stratégie. Účastníci kurzu si mohli svoje nové vedomosti overiť po každom videu v sérii praktických cvičení a interaktívnych hier. Digitálnu kampaň tvorili bumpre, videá, bannery, posty a storky na sociálnych sieťach a všetkých sme smerovali na našu microsite (e-learningovú platformu).