Black Friday na dom? Alebo ako sme dosiahli výsledky porovnateľné s reklamou v TV.

  • p Strieborný PIE
  • Digital Pie 2024
  • Autor
    Contedy
  • Klient
    Dom Snov
  • Podkategórie
    Strieborný PIE
    • Performance
    • Social media, Influencer

Málokto asi očakáva počas akcie Black Friday výpredaj domov na kľúč. Pre nášho klienta Dom Snov sme sa práve čierny piatok rozhodli využiť ako koncept kampane na sociálnych sieťach. Ujal sa výpredajový ošiaľ aj v segmente stavebníctva?

Kreatíva kampane bola postavená na sérií krátkych videí s influencerom Samuelom Prochádzkom a.k.a. @Graciosooo.
Videá boli zasadené priamo do prostredia jedného z ponúkaných domov. Príbeh podaný humornou formou, spolu so správnym zacielením publika zabezpečil, že na DOD vzorového domu zavítal viac ako dvojnásobok ľudí, oproti priemeru z posledných rokov. A čo samotné predaje domov?

Celkovo sa vďaka kampani predalo o 32 % domov viac ako priemer za minulé roky. Kombinácia Black Friday akcie so správne nastavenou kampaňou na Facebooku a Instagrame tak naozaj vyvolala ošiaľ aj v stavebnom segmente a výrazne prekonala nastavené ciele.