-
AutorZaraguza, s.r.o. / Wavemaker
-
KlientSlovenská sporiteľňa
-
Podkategórie
Shortlist
- Idea
- Out-of-the-box
V kampani Budúcnosť na Slovensku sme otvorili spoločenskú tému odlivu mozgov.
Príbeh brandovej kampane o návrate Slovákov na Slovensko kvôli rodine a podnikaniu chytil ľudí za srdce.
Aby sme kampaňou inšpirovali talentovaných Slovákov žijúcich na Slovensku a v zahraničí, potrebovali sme im potvrdiť, že sa tu oplatí žiť aj vrátiť sa sem zo zahraničia.
Otázka za milión však bola, ako osloviť talenty inak než online cielením.
Digitálnu kampaň sme postavili na offline PR stunte. Digitálny bilboard sme umiestnili na najslávnejšej ulici Times Square v New Yorku, cez ktorý emigrovala väčšina zahraničných Slovákov. Fotografia bilboardu na Times Square nám vygenerovala vyše 200.000 organických videní na LinkedIn a množstvo článkov v médiách. Slovenská sporiteľňa sa zároveň stala prvou slovenskou bankou, ktorá mala svoju reklamnú kampaň medzi svetovými značkami na Times Square.