-
AutorPS:Digital
-
KlientNIVY centrum
-
Podkategórie
Bronzový PIE
- Execution
- Social media
Hlavným cieľom komunikácie nového nákupného centra je poznateľnosť značky v celej (bratislavskej) populácii, vrátane detí a “young adults”. Okrem štandardných komunikačných kanálov, sa preto klient rozhodol spolu s nami odštartovať aj jeden úplne nový – TikTok.
Na TikTok účte Nivy zabávame, informujeme, inšpirujeme a predstavujeme Nivy ako ideálne miesto pre trávenie voľného času, nielen pre deti a mladých.
Okrem toho však spracovávame aj marketingové posolstvá, ktoré klient potrebuje odkomunikovať formou, ktorá je pre túto platformu prirodzená.
A keďže to robíme najlepšie spomedzi slovenských nákupných centier, po prvom mesiaci sme sa stali jednotkou. A ani nie do roka sme sa dostali medzi TOP 10 najlepších TikTok účtov na Slovensku spomedzi všetkých značiek.
Výsledky:
Naše najúspešnejšie video má viac ako 1 milión organických pozretí, celkovo naše videá mesačne dosahujú aj viac ako 2 milióny pozretí a cez 100 000 lajkov (december 2022).



