-
AutorWAVEMAKER Slovakia / Screenstein
-
KlientSlovenská sporiteľňa
-
Podkategórie
Slovenská sporiteľňa pred vyše dvoma rokmi predstavila kampaň na nové investičné sporenie. Cez apku George do našich fondov vtedy investovalo viac ako 1000 nových klientov mesačne. Po čase však už jednoduchá komunikácia novinky nestačila a potrebovali sme nájsť nový motivačný trigger.
Využili sme preto vlastné dáta o tom, ako naši už existujúci klienti investujú a pretvorili ich do jedinečného dátového nástroja.
Potenciálnym klientom sme tak ukázali, ako prichádzajú o investičnú príležitosť a zároveň sme zapojili do hry motivujúci efekt porovnávania sa s druhými.
Dátovo cielenými bannermi sme začali potenciálnych klientov privádzať na náš dátový tool, ktorý im ukáže, ako investujú ľudia ako oni – v porovnateľnom veku a z rovnakého regiónu, a aj to, koľko už mohli mať zarobené za 5 rokov. Cez deeplink sa vedia dostať priamo do Georgea a sporenie si v nej za pár minút priamo zriadiť.
Tool už využilo 45 000 ľudí a sporenie si vďake nemu otvorilo už vyše 700 klientov.