-
AutorVisibility
-
KlientNaMaximum.sk
-
Podkategórie
Už piaty rok po sebe pomáhame e-shopu NaMaximum napredovať v online predajoch. V roku 2020 sme vďaka inováciám v Search Engine Marketingu (PPC a SEO) dosiahli mimoriadne výsledky.
VÝZVY:
PPC: Zvýšiť tržby z reklamy o 75 % a zároveň znížiť PNO pod 20%.
SEO: Zvýšiť tržby z organiky o 20 % a zvýšiť organickú návštevnosť o 60 %.
RIEŠENIE: V roku 2020 sme spúšťali nové tematické kampane ktoré reagovali na aktuálnu situáciu, a okrem iných inovácií sme použili BETA prístup do nového nástroja Google Video Builder a podporovali brand aj predaje cez video reklamu. Pri SEO sme sa zamerali na odporúčania pre zlepšenie E-A-T v rámci YMYL segmentu a technické SEO.
VÝSLEDKY
Tržby z reklám medziročne narástli o 109 %.
Podiel nákladov na obrate sme znížili o tretinu na 14,72%.
Tržby z organickej návštevnosti vzrástli o 28,54 %.
Organická návštevnosť vzrástla o 92 %.
Ambiciózne ciele sme vďaka inováciám v roku 2020 s rezervou splnili.