-
AutorTHIS IS LOCCO
-
KlientSPP - slovenský plynárenský priemysel
-
Podkategórie
Shortlist
- Idea
- Audio
V rámci veľkej kampane Digitálna očista sme potrebovali zacieliť aj na Gen Z. Práve tá sa považuje za ekologicky uvedomelú generáciu, no zároveň sú najväčšími používateľmi zariadení, ktoré významne prispievajú k uhlíkovej stope – mobilných telefónov. Málokto však vie, že jednoduchá zmena nastavení môže mať obrovský dopad.
Prepojili sme ekologické správanie s každodenným digitálnym návykom Gen Z – s používaním smartfónov. Využili sme DARK MODE a ukázali, že tmavý režim nie je len cool, ale aj eko.
V spolupráci s Alanom Murinom sme vytvorili pieseň Dark Mode o digitálnom detoxe a šetrení energie.
Pieseň sme uviedli na unikátnom dark evente bez smartfónov, kde sme využili len minimálne množstvo energie.
Influenceri a médiá pomohli rozšíriť tému medzi mladých ľudí.
Silná vizuálna a obsahová komunikácia na TikToku, YouTube a Spotify.
Výsledky:
500 000+ organických prehratí piesne.
#1 na Spotify rebríčku.
Silná PR a mediálna odozva.
Vysoká miera engagementu a pozitívnej odozvy od Gen Z.
