-
AutorZaraguza
-
KlientBaliarne obchodu Poprad a.s.
-
Podkategórie
Výzvou bolo omladiť tradičnú značku a zasiahnuť nielen mladú cieľovku, ale aj zlepšiť jej postoj k značke a motiváciu nakúpiť. Namiesto produktovej kampane, sme pripravili kampaň na aktuálnu spoločenskú tému, ktorá priamo súvisí s produktom. Žijeme v dobe sociálnych bublín. Ľudia sa delia na tábory podľa toho, ako sa obliekajú, aký majú mobil alebo čo počúvajú. Preto sa Popradská rozhodla prestať ľudí deliť na takých a hentakých a rozhodla sa otvoriť tému tolerancie medzi ľuďmi. “Nerieš kávu druhých a aj tvoja ti bude chutiť lepšie” sa stalo hlavným posolstvom. V exekúcii sa stal produkt metaforou témy tolerancie. Vďaka tomu bol produkt hlavným hrdinom a súvisel s témou veľmi čisto a prirodzene. Nadpriemerné komunikačné výsledky podporili predaje. Kampaň s mediálnym budgetom 15 000 € získala jediné zlato v kategórii FMCG na Effie. Bodovala aj na kreatívnych súťažiach a získala strieborný klinec v kategórii Online Film a bronzový za Best Film Craft a v ročnom hodnotení Stratégii.