Cinematik otvára oči

  • i Bronzový PIE
  • i e Shortlist
  • Digital Pie 2025
  • Autor
    oh my DOT
  • Klient
    Cinematik International film festival
  • Podkategórie
    Shortlist
    • Idea
    • Kampaň
    • Execution
    • Video
    • Kampaň
    Bronzový PIE
    • Idea
    • Video

Cinematik v kampani pomenoval to, o čo sa prirodzene snaží už 19 rokov. Premietaním kvalitných filmov, ktoré sa venujú rozmanitým témam, pohľadom a kultúram divákom otvára oči.
Keďže výtvarnú podobu festivalu už tretí rok určuje vždy iné filmové remeslo, tento rok sme zvolili filmovú masku.
Oči sme otvárali doslovne. Zámerne znepokojujúca vizualita bola inšpirovaná estetikou mnohých súčasných diel kinematografie. Zároveň korešpondovala s polnočnou sekciou festivalu, ktorá sa tento rok venovala premenám tela.