-
AutorRádio Group a.s. | Fun rádio + Slovenský zväz posunkujúcich
-
KlientRádio Group a.s. | Fun rádio
-
Podkategórie
Shortlist
- Idea
- Out of the box / Others
Hudba je všade. V rádiu, v obchodoch, na ulici. Stačí stlačiť play a je tu. Ale nie pre každého.
Pre Nepočujúcich hudba neznamená tóny ani melódiu. Nezažijú spoločné spievanie, neprecítia refrén, nemajú pesničku, ktorá im pripomenie niečo dôležité.
Fun rádio sa to rozhodlo zmeniť. Po prvýkrát v histórii prinieslo rádio, ktoré nemusíte počuť, aby ste ho mohli zažiť. Projekt „Prvé rádio aj pre Nepočujúcich“ posunul hranice vnímania hudby a ukázal, že ju môžeme cítiť aj inak.
Počas Medzinárodného týždňa Nepočujúcich sme spojili dva svety – počujúcich a Nepočujúcich.
Kampaň s claimom „Hity, ktoré milujete, aj keď ich nepočujete“ niesla jasné posolstvo: počúvať vieme srdcom, nielen sluchom.




