Ako maximalizovať attention v mobilných zariadeniach?

  • dms Zlatý PIE
  • dms Shortlist
  • Digital Pie 2025
  • Autor
    ETARGET SE
  • Klient
    trh/Peugeot
  • Podkategórie

Po etablovaní novej metriky Attention na trh, sme prišli s inovatívnym riešením, ako Attention nie len merať, ale hlavne optimalizovať.
Spojením optimalizácie kreatívy a mediálneho priestoru, sa nám podariilo zlepšiť už viac ako dve tisícky kampaní.
Technologickým riešením, ktorým sledujeme správanie používateľa internetu na webe, pričom mu prispôsobujeme kreatívu na základe jeho činností sme našli ideálne riešenie.
Každá kreatíva je unikátne vyvinutá tak, aby korelovala s trhovými zvyklosťami používateľom internetu.
Riešením, kde spájame svet kreatívy a mediálneho priestoru sme našli ideálne riešenie pre optimalizáciu parametra Attention.
Sekundárne zlepšujeme aj parameter Engagement rate, pričom to považujeme za následok zlepšenia zobrazovania kreatív na webe.
Aktuálne technologické riešenie aktívne predávame v západnej Európe.