-
AutorMUW Saatchi & Saatchi
-
KlientSlovak Telekom
-
Podkategórie
Shortlist
- Idea
- Video
- Kampaň
Zlatý PIE
- Idea
- Video
- Execution
- Video
- Art Direction / Design
Strieborný PIE
- Idea
- Kampaň
Bronzový PIE
- Execution
- Kampaň
V dobe, keď nás technológie spájajú viac ako kedykoľvek predtým, sa zároveň uzatvárame do vlastných sociálnych bublín. Preto Telekom na Vianoce priniesol príbeh, ktorý je rozprávkovou metaforou dvoch dievčat z odlišných svetov. Ten sa airoval celkovo v 11 krajinách Európy. Napriek bariéram, ktoré rozdeľujú dievčatá, si dokážu nájsť cestu k priateľstvu. Pointa v náročných časoch chytila za srdce mnohých a inšpirovala k väčšej otvorenosti a zdieľaniu príbehu.
Idea o prekonávaní bariér sa stala najvýraznejšou telco komunikáciou roka a prekonala trhové benchmarky v parametroch Ad tracku. S kampaňou si Telekom spájalo až 99%ľudí.
Získala si pozornosť viacerých slovenských či medzinárodných médií a vygenerovala earned media v celkovej hodnote 1,1 mil €. Oslovila v Európe viac ako 112,96 miliónov ľudí s celkovým obrazením viac ako 3 biliónov impresií.
