Bubliny

  • i e Zlatý PIE
  • i Strieborný PIE
  • e Bronzový PIE
  • i Shortlist
  • Digital Pie 2025
  • Autor
    MUW Saatchi & Saatchi
  • Klient
    Slovak Telekom
  • Podkategórie
    Shortlist
    • Idea
    • Video
    • Kampaň
    Zlatý PIE
    • Idea
    • Video
    • Execution
    • Video
    • Art Direction / Design
    Strieborný PIE
    • Idea
    • Kampaň
    Bronzový PIE
    • Execution
    • Kampaň

V dobe, keď nás technológie spájajú viac ako kedykoľvek predtým, sa zároveň uzatvárame do vlastných sociálnych bublín. Preto Telekom na Vianoce priniesol príbeh, ktorý je rozprávkovou metaforou dvoch dievčat z odlišných svetov. Ten sa airoval celkovo v 11 krajinách Európy. Napriek bariéram, ktoré rozdeľujú dievčatá, si dokážu nájsť cestu k priateľstvu. Pointa v náročných časoch chytila za srdce mnohých a inšpirovala k väčšej otvorenosti a zdieľaniu príbehu.
Idea o prekonávaní bariér sa stala najvýraznejšou telco komunikáciou roka a prekonala trhové benchmarky v parametroch Ad tracku. S kampaňou si Telekom spájalo až 99%ľudí.

Získala si pozornosť viacerých slovenských či medzinárodných médií a vygenerovala earned media v celkovej hodnote 1,1 mil €. Oslovila v Európe viac ako 112,96 miliónov ľudí s celkovým obrazením viac ako 3 biliónov impresií.