Maja revizórka

  • p Zlatý PIE
  • p Strieborný PIE
  • Digital Pie 2025
  • Autor
    Dopravný podnik Bratislava
  • Klient
    Dopravný podnik Bratislava
  • Podkategórie
    Zlatý PIE
    • Performance
    • Small budget
    Strieborný PIE
    • Performance
    • Social media / Influenceri

Kampaň pre Dopravný podnik Bratislava (DPB) bola navrhnutá s cieľom destigmatizovať pozíciu prepravného kontrolóra a ukázať ju v inom svetle a rovnako tak aj navýšiť personálne stavy. Z marketingového hľadiska sme sa rozhodli využiť humor a satiru, aby sme túto pozíciu prezentovali ako atraktívnu a zábavnú, čím sme sa pokúsili prekonať negatívne vnímanie, ktoré môže byť spojené s touto prácou.

Hlavnou postavou kampane bola Maja, ktorú stvárnil komik Fero Joke, a ktorá vo vtipnom videu predstavila prácu revízora v MHD. Humor a nadsázka boli využité na to, aby sme ukázali, že práca revízora nie je len o pokutách, ale aj o komunikácii s cestujúcimi a prispievaní k lepšej doprave v meste.

Týmto spôsobom sme sa snažili priblížiť pozíciu aj mladším uchádzačom, ktorí by inak možno o túto prácu nemali záujem.