-
AutorDopravný podnik Bratislava
-
KlientDopravný podnik Bratislava
-
Podkategórie
Zlatý PIE
- Performance
- Small budget
Strieborný PIE
- Performance
- Social media / Influenceri
Kampaň pre Dopravný podnik Bratislava (DPB) bola navrhnutá s cieľom destigmatizovať pozíciu prepravného kontrolóra a ukázať ju v inom svetle a rovnako tak aj navýšiť personálne stavy. Z marketingového hľadiska sme sa rozhodli využiť humor a satiru, aby sme túto pozíciu prezentovali ako atraktívnu a zábavnú, čím sme sa pokúsili prekonať negatívne vnímanie, ktoré môže byť spojené s touto prácou.
Hlavnou postavou kampane bola Maja, ktorú stvárnil komik Fero Joke, a ktorá vo vtipnom videu predstavila prácu revízora v MHD. Humor a nadsázka boli využité na to, aby sme ukázali, že práca revízora nie je len o pokutách, ale aj o komunikácii s cestujúcimi a prispievaní k lepšej doprave v meste.
Týmto spôsobom sme sa snažili priblížiť pozíciu aj mladším uchádzačom, ktorí by inak možno o túto prácu nemali záujem.
