Správy, ktoré nikto nechce čítať

  • e Strieborný PIE
  • i Bronzový PIE
  • i Shortlist
  • Digital Pie 2025
  • Autor
    MUW Saatchi & Saatchi
  • Klient
    Slovak Telekom
  • Podkategórie
    Shortlist
    • Idea
    • Public Relation
    Strieborný PIE
    • Execution
    • Copywriting
    Bronzový PIE
    • Idea
    • Kampaň

Hejt, osobné útoky či dokonca vyhrážky smrťou, sú každodennou realitou v inboxoch slovenských novinárov. Denne dostanú toľko nenávistných správ, že by zaplnili celé noviny. Pri príležitosti Svetového dňa slobody tlače Telekom na tento problém poukázal vydaním špeciálneho periodika s názvom “Správy, ktoré nikto nechce čítať”. Zároveň vyzval verejnosť, aby na stránke www.respektnovinarom.sk zanechali svoje povzbudivé správy a vyjadrili rešpekt. Neostal však len pri tom. Takmer 900 povzbudivých komentárov premenil na 56-stránkové noviny plné úcty, ktoré poslal do slovenských redakcií. Kampaň napriek nízkemu budgetu získala pozornosť verejnosti, dokonca viacerých novinárov a celkovo oslovila 1 529 369 ľudí. Získala earned media v hodnote 26 290 € a takmer 20 000 pozitívnych interakcií.