-
AutorMUW Saatchi & Saatchi
-
KlientSlovak Telekom
-
Podkategórie
Shortlist
- Idea
- Public Relation
Strieborný PIE
- Execution
- Copywriting
Bronzový PIE
- Idea
- Kampaň
Hejt, osobné útoky či dokonca vyhrážky smrťou, sú každodennou realitou v inboxoch slovenských novinárov. Denne dostanú toľko nenávistných správ, že by zaplnili celé noviny. Pri príležitosti Svetového dňa slobody tlače Telekom na tento problém poukázal vydaním špeciálneho periodika s názvom “Správy, ktoré nikto nechce čítať”. Zároveň vyzval verejnosť, aby na stránke www.respektnovinarom.sk zanechali svoje povzbudivé správy a vyjadrili rešpekt. Neostal však len pri tom. Takmer 900 povzbudivých komentárov premenil na 56-stránkové noviny plné úcty, ktoré poslal do slovenských redakcií. Kampaň napriek nízkemu budgetu získala pozornosť verejnosti, dokonca viacerých novinárov a celkovo oslovila 1 529 369 ľudí. Získala earned media v hodnote 26 290 € a takmer 20 000 pozitívnych interakcií.
-768x432.png)