VIII. ročník súťaže digitálneho marketingu na Slovensku.
Výkon bude porota hodnotiť ako schopnosť dosiahnuť mimoriadne výsledky na základe zadania čo najefektívnejším spôsobom. Z výkonnostného hľadiska musia byť jasne zadefinované merateľné ciele, ktoré majú priamy/preukázateľný vplyv na obchodné výsledky. Porota prihliada na využitie postupov a nástrojov optimalizácie kampane za účelom dosiahnutia výkonnostných cieľov.
V tejto kategórii bude porota posudzovať práce z pohľadu originality nápadu, unikátnosti riešenia, prípadne neštandardného využitia technológie alebo média.
Pri exekúcii prác bude porota prihliadať na remeselné prevedenie z pohľadu technológie, dizajnu, obsahu a copywritingu. Porota prihliada na práce, ktoré vynikajú inovatívnym využitím technológií, vizuálnym prevedením, precíznym či netradičným spracovaním obsahu.
Cieľom tohto ocenenia je zviditeľnenie inovatívnych, hodnotných a úspešných digitálnych mediálnych riešení z oblasti slovenského digitálu. Tieto inovatívne riešenia môžu byť z oblasti slovenských digitálnych médií, ich tvorby, formátov, spôsobu nákupu/predaja formátov, mediálneho plánovania, spracovania a prezentácie dát, marketingu online médií. Ďalej môže ísť o inovatívne riešenia z oblasti mediálnych agentúr ako napríklad výskumy, forma nákupu, mediálne plánovanie, unikátne využitie nástrojov, technológií ako aj o zaujímavé online riešenia zadávateľov napríklad z oblasti aplikácií, digitalizácie služieb a produktov, využitia dát, technológií a iné.
https://www.linkedin.com/in/adam-zav%C5%99el-b09a32250/
BIO:
Dlhoročný moderátor a redaktor, takmer 10 rokov vedie online spravodajstvo TV JOJ. Od roku 2019 bol postupne štyri krát zvolený za predsedu Etickej komisie IAB Slovakia. V oblasti médií sa pohybuje vyše 20 rokov.
https://www.linkedin.com/in/radovan-pisny-48659235/
BIO:
V priestore digitálnych médií a technológií sa pohybuje až viac ako 20 rokov. Aktuálne má v skupine agentúr GroupM na starosti oblasť tradingu, investícií a rozvoja biznisu ako takého.
https://www.linkedin.com/in/da%C5%A1a-karpelov%C3%A1-9805a18/
BIO:
Viac ako 9 rokov je na pozícii výkonnej riaditeľky združenia IAB Slovakia. Zodpovedá za napĺňanie a rozvoj činností združenia ako vzdelávanie, obsahová štruktúra podujatí, etika v digitálnom prostredí a networking členov. Pôsobila na obchodných pozíciách v rámci viacerých vydavateľov ako aj v digitálnej agentúre.
https://www.linkedin.com/in/marcel-vass-etarget/
BIO:
Marcel je riaditeľom firmy ETARGET SE a v digitálnom marketingu sa pohybuje už takmer 20 rokov. Je odborníkom na tzv. Open internet reklamu, t.j. reklamu mimo uzavretých systémov ako Youtube, Facebook a pod.
BIO:
V online prostredí pôsobí viac ako 20 rokov, počas ktorých pracovala na rôznych stranách digitálneho spektra, či už v pozícii vydavateľa , klienta ale aj agentúry.
Od roku 2019 zastáva pozíciu obchodného riaditeľa v spoločnosti Ringier Slovakia Media , kde dohliada na všetky obchodné aktivity spoločnosti.
https://www.linkedin.com/in/hlibo/
BIO:
Matúš sa v reklame pohybuje už viac ako 12 rokov. Pôsobil v niekoľkých reklamných agentúrach, najmä v agentúre TRIAD. Za ten čas získal vyše 30 slovenských a zahraničných ocenení za kreativitu a efektivitu. Momentálne funguje ako freelancer, kde pomáha značkám, ako vie. Má rád technológie, dobré nápady a riadi sa heslom, že menej je viac.
https://www.linkedin.com/in/rudolf-hric/
https://bastadigital.com/
BIO:
Rudo už piaty rok vedie agentúru Basta digital, ktorá pod jeho vedením získala dvojnásobný titul Digitálna agentúra roka v kategórii Performance a viacero domácich aj zahraničných ocenení. Je absolventom Google Leadership programu. S performance marketingom začal počas štúdia na FMUK, kde bol aktívnym členom klubu DMC. V Basta digital pôsobí od roku 2015, kde začínal ako stážista a postupne prešiel oblasťami PPC, SEO, emailingu a webovej analytiky až po riadenie agentúry. Pracoval na kampaniach pre desiatky klientov z e-commerce, financií, hotelierstva a zdravotníctva.
https://www.linkedin.com/in/michal-hornicky/
www.kreativnadvojica.sk
BIO:
Michal je skúsený art director a zakladateľ agentúry Kreatívna Dvojica. Počas svojej kariéry pracoval v najväčších slovenských agentúrach a podieľal sa na kampaniach pre značky ako napríklad Allianz, Coca-Cola, Heineken či Tatra Banka. Je autorom virálnej a medzinárodne oceňovanej kampane kliniky Klostermann s Bad Luck Brianom.
Je pravidelným členom porôt zahraničných aj domácich súťaží kreativity – Zlatý Klinec, Digital Pie či MAD STARS. Michal je tiež členom prestížneho európskeho klubu kreatívcov ADC*E a amerických združení American Advertising Federation a The One Club for Creativity.
Vo voľnom čase vypína hlavu pri športe, behá polmaratóny a učí sa hrať golf. Inšpiráciu naberá najmä počas ciest do zahraničia.
https://www.linkedin.com/in/marcel-milo-30980851/
www.groow.sk
BIO:
Marcel Milo je zakladateľ a líder výkonovej mediálnej agentúry GROOW. Jeho agentúra sa zameriava na vedecký prístup k marketingu a mediálnemu nákupu, pričom kladie dôraz na jeho pochopiteľnosť pre klientov pod heslom „Od dát k zisku“. Marcel so svojím tímom neustále experimentuje s kampaňami, aby dosiahol nadpriemernú návratnosť investícií, čo nazývajú GROOW efekt. Verí, že úspech v marketingu spočíva v spájaní dát s kreativitou a v neustálom zlepšovaní.
www.linkedin.com/in/branislavmlady
www.mullenloweggk.sk
BIO:
Braňo je skúsený kreatívec s dlhoročnou praxou v reklame, špecializuje sa na vizuálnu komunikáciu, brandbuilding a tvorbu inovatívnych ideí. Kariéru odštartoval už počas štúdia v agentúre Publicis Knut, pokračoval v MUW Saatchi & Saatchi, MADE BY VACULIK a dnes pôsobí v agentúre MullenLowe GGK.
Pracoval na kampaniach pre lokálne aj globálne brandy, napr. z bankového, telekomunikačného, FMCG či real estate segmentu. Aktuálne vedie kreatívne tímy, ktoré pracujú pre značky v betting, automotive a retail segmente.
Je doktorandom na Katedre marketingovej komunikácie UK v Bratislave, členom ADC a držiteľom viacerých ocenení za kreativitu a efektivitu na Slovensku aj v zahraničí.
https://www.linkedin.com/in/andrej-nemček-81739a8b/
https://www.zaraguza.com
BIO:
Po štúdiu na Strednej odbornej škole Grafickej v Rači a maturite v odbore grafika tlačovín som nastúpil na pozíciu grafik do reklamnej agentúry RECO, kde som sa venoval prevažne návrhu a tvorbe tlačovín, od vizitiek až po katalógy a knihy. Od roku 2015 som prešiel do Zaraguzy, aby som „pričuchol“ viac k digitálu a kampaniam a venujem sa tomu dodnes.
https://sk.linkedin.com/in/adam-mar%C4%8Dan-448880221
www.mannschaft.sk
BIO:
Adam Marčan pôsobí v reklamnej brandži už vyše 15 rokov. Začínal ako grafický dizajnér v agentúre Šembera, Vanák / FCB, neskôr pôsobil ako Art Director či Kreatívny riaditeľ v agentúrach Istropolitana Ogilvy, Wiktor Leo Burnett, Kaspen Jung von Matt či MUW Saatchi & Saatchi.
Dnes je Adam spolumajiteľom a zároveň kreatívnym riaditeľom kreatívnej agentúry Mannschaft. Za svoje práce získal vyše 50 ocenení nielen na Slovensku, ale aj v zahraničí. Vo svojom voľnom čase pomáha reklamnej brandži aj ako viceprezident Art Directors Clubu Slovensko. Aktuálne sa pýši aj ocenením „Filip“ za výnimočný prínos do slovenskej reklamy.
https://www.linkedin.com/feed/
https://psdigital.sk/kto-sme/
BIO:
Ida pracuje ako kreatívna riaditeľka v agentúre PS:Digital. Má za sebou 14 rokov skúseností v reklame a za tento čas získala viacero domácich aj zahraničných ocenení. Je členkou Art Directors Club Slovakia a ADCE. K tomu tiež pravidelne hodnotí súťaže a prednáša na slovenských univerzitách či marketingových konferenciách.
https://www.linkedin.com/in/kristína-pavlendová-4091415a/
https://wlb.sk
BIO:
Kristína v reklame pracuje cca 10 rokov. Vo WLB začínala ako copywriterka a ideamakerka, neskôr team leaderka, a teraz kreatívne vedie jeden z dvoch teamov.
Jej cieľom je tvoriť značky, ktoré vedia byť samé sebou a majú, čo povedať. Baví ju vymýšľať a realizovať kampane s jasnou ideou, dobrým insightom a ľahko priraditeľným tone of voice.
Značky, na ktorých pracovala: Kofola, Lidl, 365.bank, Zlatý Bažant, Satur, Nivy, Mecom, Budiš, SZĽH, Generali, Turčianske Teplice, Amawell, Poštová banka, Ford, Krušovice …
https://www.linkedin.com/in/michal-mio-val%C3%BA%C5%A1ek-94405589/
https://www.istropolitana.sk/sk#intro
BIO:
Vyštudoval architektúru, ale stále zbožňuje aj grafický dizajn. Už počas štúdia na vysokej škole pracoval najskôr ako 3D grafik počítačových hier, neskôr ako vizualizér, 2D a 3D animátor, či konceptuálny architekt vo viacerých ateliéroch a popri tom robil externe pre niektoré grafické štúdiá. Keďže po kríze 2008 bolo práce pre architektov stále málo, skúsil ísť do reklamy, ktorá ho stále viac lákala. Začal teda ako 3D art grafik v Effectivity POWERED BY PUBLICIS a krátko nato prestúpil do Istropolitany Ogilvy v Bratislave. V Istropolitane pracuje aj dnes, kde si prešiel pozíciami od Junior, Senior Art Directora až po súčasného Associate Creative Directora zodpovedného za Craft, Movie a AI. Miluje precízny art, poctivé grafické remeslo a uznáva simple idey. Proste ľúbi to 😊…
https://www.linkedin.com/in/adam-ba%C5%A1ka-65541ba6/
https://www.muw.saatchi.sk/
BIO:
Adam si preskákal takmer všetky agentúrne pozície od Office Managera, cez Accounta a Social Media Managera až sa nakoniec našiel v kreatíve. Vytvoril oceňované práce ako Meeting Zombies, Nebuď pirát, Fontraising aj vianočný Martinus – Kúp mi knihu.
Momentálne pôsobí v agentúre MUW Saatchi & Saatchi, kde sa podieľa predovšetkým na kampaniach pre značku Slovak Telekom ako SWIPE alebo Správy, ktoré nechce nikto čítať. Má za sebou aj dve medzinárodné vianočné kampane pre 10 európskych trhov, na ktorých Telekom pôsobí – Bubliny a Vzájomný rešpekt je najkrajší darček.
https://www.linkedin.com/in/barbora-jurovcova/
https://www.eliteml.sk/
BIO:
Vyštudovala geografiu na Prírodoveckej fakulte UK, ale vďaka jej (vraj) veľmi dobre napísaným statusom na Facebooku ju ľudia nasmerovali do sveta marketingu. Začala vo výkonnostnej agentúre ako jediná copywriterka / SMM v tíme, ale pred viac ako 8 rokmi si povedala, že sa chce kreativite učiť od lepších a tak nastúpila ako social media managerka do agentúry Elite / Monday Lovers, kde spravovala sociálne pre klientov Bioderma, Tesco mobile, STOCK, Harmony, Raiffeisen bank CZ, E.ON, ESET, Hubert, Baumit či Orange. Stala sa teamleaderkou social tímu, neskôr sociálne siete prenechala mladším a dnes leaduje kreatívcov a prináša idey ako Associate Creative Directorka.
https://www.linkedin.com/in/danielvachuna/
www.locco.sk
BIO:
Vyrastal ako ideamaker, ale teraz je hlavou viac v tabuľkách. Viac ako Cannesského Leva si váži Global Effie a najviac Digital Pie. V spoločnosti THIS IS LOCCO vytvárajú crossline kampane, ktoré kombinujú kultúru, kreativitu a technológie s cieľom zaistiť zákazníkom zážitok a klientom zisk. So svojim tímom získal 3krát za sebou ocenenie Digitálna agentúra roka a Agentúra roku 2022, 2023, vrátane Grand Prix na Zlatom klinci. Jeho práca s Bejby Blue pre Tatra banku mu okrem iného vyniesla ocenenie Global Grand Effie kontajner a Silver Euro Effie v roku 2022.
https://www.linkedin.com/in/ivana-polohova-95973456/
https://www.vaculik.com/
BIO:
V reklame sa pohybuje od roku 2012, kedy nastúpila do MullenLowe GGK ako Junior copywriterka pre klientov ŠKODA, Audi, VW, SEAT, Bramac, Baumit a ďalších. Po šiestich rokoch ju zavialo na Viedenskú do MUW Saatchi & Saatchi, kde už na seniorskej pozícii pracovala pre klienta Telekom ďalších 6 rokov. Momentálne je už druhý rok vo farbách MADE BY VACULIK na pozícii Associate Creative Director pre všetkých klientov agentúry. Keď nepracuje, obúva si túlavé cestovateľské topánky a hlavu najradšej vypína pri objavovaní podmorského sveta s potápačskou bombou na chrbte.
https://www.linkedin.com/in/roman-roj-177a4bb9/
https://ohmydotagency.com/sk/
BIO:
Pred 14 rokmi si prvýkrát sadol na agentúrnu stoličku ako junior copywriter v MADE by Vaculik. Ani nie o rok neskôr si už na Leškovej sadol s Wiktorom a následne, už ako Creative Director, si presadol o vchod vedľa do Digitasku. Aktuálne je šiesty rok zodpovedný za kreatívny produkt, rebranding a rozvoj agentúry oh my DOT. Stihol pracovať na kampaniach pre telekomunikačných operátorov, ale aj obchodný reťazec, pre energetický závod, ale aj ten petrochemický, predajcu cukríkov a oblátiek, ale tiež automobilov, pre dobročinné organizácie, no aj artový filmový festival. Prácami pre týchto klientov nazbieral desiatky zväčša domácich, ale aj zahraničných ocenení za kreativitu.
https://www.linkedin.com/in/%C5%A1imon-g%C3%A1l-40b625bb/
https://triad.sk/
BIO:
Kreatívny riaditeľ v reklamnej agentúre TRIAD pre značku O2. Pred tým dva a pol roka pôsobil ako kreatívny stratég a ideamaker v agentúre Elite Monday Lovers pre klientov Orange Slovensko, Harmony, Budiš, Pretlak.sk a iných. Niekoľko rokov pracoval v ČSOB Banke na pozícii brand manažéra pre oblasť depozít, investícií, privátneho bankovníctva a ČSOB Poisťovne. Začiatky svojej kariéry strávil ako copywriter v agentúre Respect APP. Vyštudoval muzikológiu a manažment kultúrnych inštitúcií na Masarykovej Univerzite. Dodnes ostáva verný akademickému prostrediu a pravidelne prednáša ako externý speaker na Katedre Marketingovej Komunikácie a Fakulte Manažmentu UK a na fakulte masmédií PEVŠ.
https://www.linkedin.com/in/adam-halagan/
https://visibility.sk/
BIO:
Už počas strednej školy sa zaujímal o programovanie, sociálne siete a marketing vo všeobecnosti, čo neskôr výrazne ovplyvnilo jeho ďalšie smerovanie. Po absolvovaní stáže vo Visibility sa stal členom Performance tímu, kde sa už niekoľko rokov venuje výkonnostnému marketingu a aktuálne pôsobí na pozícii Performance Team leadra. Na práci ho najviac baví najmä rôznorodosť, dynamika a možnosť vidieť reálny dopad realizovaných aktivít a rozhodnutí na biznis klienta. Vždy sa snaží opierať o dáta a zároveň prinášať strategický pohľad, aby klientom zabezpečil maximálnu pridanú hodnotu.
https://www.linkedin.com/in/libor-toporcer-4a87b1b6/
https://www.invelity.com
BIO:
Líder a stratég agentúry Invelity, kde sa zameriava na plánovanie a budovanie marketingových stratégií pre klientov z rôznych odvetví.
Vyznačuje sa systematickým a komplexným prístupom k správe online marketingových aktivít, pričom dbá na to, aby každá kampaň prinášala nielen krátkodobé výsledky, ale aj dlhodobý rast. S tímom odborníkov v Invelity pomáhame firmám napredovať už od 2017. V referenciách nájdeme značky ako Penta Real Estate, Old Herold, GLS, Lyreco, Globtour a veľa ďalších.
https://www.linkedin.com/in/silvia-ben%C4%8Di%C4%8Dov%C3%A1-sbe/
BIO:
Silvia má v digitálnom marketingu 10 ročné skúsenosti, pričom sa špecializuje na strategické plánovanie výkonnostných kampaní. Spolupracovala s rôznorodými klientmi – od malých podnikateľov až po veľké korporácie. Začínala ako PPC špecialistka, no postupne sa začala viac zameriavať na strategické využitie platených social media kanálov a ich prepojenie s ostatnými digitálnymi aktivitami. Zameriava sa na efektívne nastavenie kampaní, prácu s dátami a hľadanie riešení, ktoré majú skutočný dopad na biznis. Svoje skúsenosti aktívne zdieľa prostredníctvom blogov a prednášok, pričom sa venuje aj vzdelávaniu marketingových profesionálov v rámci odborných kurzov.
https://www.linkedin.com/in/romanhelt/
https://www.ui42.sk/
BIO:
V ui42 vedie oddelenie Performance marketingu a aktívne sa podieľa na viac než desiatke projektov. Top klienti Be Lenka, CK Daka, Feedo, Woodprofil a PSS. S podporou 10 projektových manažérov a 25 špecialistov spravujeme vyše 120 projektov, pričom e-shopy tvoria 90 % portfólia.
Dobré výsledky v práci prinášajú vnútorný pokoj do rodinného života – alebo je to práve naopak? Po práci sa venuje rodine a psychohygiene v ich permakultúrnej záhrade, kde podporuje všetko sezónne, lokálne a udržateľné.
Nosí barefoot, dbá na to, čo je, a energiu si vybíja pri baskete a vo fitku. Pasívne si oddýchne pri filme alebo futbalovom zápase.
https://www.linkedin.com/in/prezidentka/
https://www.scrinteractive.sk/
BIO:
Miriam pôsobí v reklame od roku 2011 a má bohaté skúsenosti v oblasti PPC, SEO a strategického marketingu. Ako Managing Director a Performance Director vedie tím v reklamnej agentúre, kde pomáha e-shopom rásť prostredníctvom efektívnych kampaní a stratégií.
Miriam sa riadi Baťovským prístupom k vedeniu tímu – verí v jednoduchosť, efektívnosť a jasnú komunikáciu. Okrem vedenia tímu aktívne pracuje na kampaniach pre vybraných klientov, aby bola súčasťou ich rastu a úspechu.